Klachtenregeling
Wij streven ernaar om onze patiënten te voorzien van tandheelkundige behandelingen van de hoogste kwaliteit, zie ook onze garantiebepalingen.
Hiernaast zijn persoonlijke service en transparante informatievoorziening belangrijke speerpunten in ons organisatiebeleid.
Onze medewerkers doen hun uiterste best om onze richtlijnen op te volgen.
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent.
Aarzel in dat geval niet om contact met ons op te nemen.
Hoe werkt onze klachtenregeling?
- Wanneer u uw klacht bij ons heeft gemeld, nemen wij binnen drie werkdagen contact met u op om uw klacht op te lossen;
- Komt u er met onze praktijkmanager niet uit, dan kan onze praktijkmanager een second opinion voor u aanvragen.
De mening van een tandarts die niet bij het conflict is betrokken, kan uw visie bevestigen, nuanceren of een geheel nieuw inzicht geven;
- Als bovenstaande mogelijkheden er niet toe hebben geleid dat uw klacht naar tevredenheid is opgelost, kunt u zich kosteloos wenden tot de klachtenregeling van de KNMT.
Wij zijn aangesloten bij de formele klachtenregeling van deze beroepsorganisatie.
Maak nu
een afspraak
Een afspraak maken bij het tandheelkundig centrum Kerkelanden gaat snel en eenvoudig. Klik hieronder op de knop en vul het formulier in. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op. Liever even ouderwets contact? Bel ons dan op 035 – 624 63 28
Kerkelandenlaan 3F
1216 RN Hilversum
035 – 624 63 28
[email protected]
Bereikbaarheid
Auto (gratis parkeren)
Klik hier voor de routebeschrijving
Openbaar vervoer
Klik hier voor de routebeschrijving
Openingstijden
Wij zijn geopend op maandag en donderdag van 08:00-20:00 en op dinsdag, woensdag en vrijdag van 08:00-17:00
Telefonisch zijn wij bereikbaar op maandag t/m vrijdag van 08:15-12:00 en van 13:00-17:00